Handig om te weten
BESTELINFORMATIE
Staat jouw vraag er niet bij? Mail naar ticket@nesterle.nl. Wij antwoorden u zo snel mogelijk. Hou er rekening mee dat onze ticketservice niet fulltime bezet is. We doen onze uiterste best om zo snel mogelijk te antwoorden.
Account aanmaken. Bij een eerste bestelling wordt je gevraagd om een account aan te maken. Om het bestelproces te bespoedigen is ons advies om vooraf een account aan te maken via: https://apps.ticketmatic.com/shop/nesterl/shop.
Bestellen van tickets. Je kunt je tickets alleen online via www.nesterle.nl bestellen. Wij vragen je vriendelijk om je zitplaatsen zoveel mogelijk aansluitend te reserveren, zodat wij zoveel mogelijk gasten in onze zaal kunnen ontvangen. Ervaar je onverhoopt een probleem met je bestelling, neem niet telefonisch contact op maar stuur een mail naar ticket@nesterle.nl.
Problemen met bestellen? Maak vooraf een account aan. Ervaar je problemen tijdens het boeken? De gekozen plaatsen worden pas na ca. 30 minuten vrijgegeven.
Tickets in je mailbox. Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail in je mailbox (check je spambox).
Download hieronder je bestelling in pdf. Je hoeft je ticket(s) niet af te drukken. Toon gewoon de QR-codes op je smartphone bij de ingang van het evenement.
Tickets kwijt? Check je mailbox op 'bedankt voor je bestelling'. Of stuur een mail naar ticket@nesterle.nl, waarna de tickets opnieuw worden toegestuurd.
Maak een account aan. Bij je eerste bestelling via onze website, vragen we je te registreren met mailadres en wachtwoord. Hiermee kan je op elk moment kunnen inloggen in jouw persoonlijke Nesterlé omgeving om je gegevens te wijzigen, je nieuwsbrief-voorkeuren aan te passen, je order historie te bekijken of om je tickets opnieuw te downloaden.
Hulp nodig bij reserveren? Ervaar je een probleem bij het reserveren van tickets of wens je meerdere tickets te bestellen, stuur ons een mail via ticket@nesterle.nl. Wij nemen z.s.m. contact met je op.
Wachtlijst. Zijn er op het moment van bestellen onvoldoende tickets beschikbaar? Stuur een mail naar ticket@nesterle.nl onder vermelding van voorstelling, tijd, naam, aantal personen en telefoonnummer. Wij informeren je zodra wij plaatsen beschikbaar hebben.
Rolstoelplaatsen. Het is niet mogelijk om rolstoelplaatsen online te bestellen. Gelieve vooraf contact op te nemen via ticket@nesterle.nl zodat wij één van de gereserveerde plaatsen voor je kunnen reserveren. Deze plaatsen blijven niet onbeperkt beschikbaar.
Filmavond. Elke laatste donderdag van de maand organiseert Nesterlé de filmavond. Aanvang 20.15 uur. Toegang 5 euro. Tickets zijn te koop aan kassa voorafgaand aan de film. Reserveren is niet nodig. Vanwege restricties in filmlicentie mag Nesterlé de naam van de te draaien film niet buiten eigen kring bekend maken. Wil je vooraf weten welke film tijdens de filmavond draait? Abonneer je op de filmmail/ nieuwsbrief of stuur een mail naar ticket@nesterle.nl.
Vakantiefilm. Elke vakantie wordt op een voorafaangekondigde donderdag een familiefilm gedraaid. Aanvang 15:00 uur. Toegang 2,50 euro. Tickets zijn te koop aan kassa voorafgaand aan de film. Reserveren is niet nodig. Vanwege restricties in filmlicentie mag Nesterlé de naam van de te draaien film niet buiten eigen kring bekend maken. Wil je vooraf weten welke film tijdens de filmavond draait? Abonneer je op de filmmail/ nieuwsbrief of stuur een mail naar ticket@nesterle.nl.
Betalen. Bij online bestelling betaal je met Ideal. In Nesterlé wordt uitsluitend per PIN betaald.
Cadeaubonnen. Wij accepteren de Nesterlé theaterbon. Papieren theaterbonnen zijn niet te gebruiken bij een online bestelling. Vraag via ticket@nesterle.nl naar een digitale code om het tegoed in te wisselen bij een online bestelling. Vermeld in je mail het bedrag van de tegoedbon.
Teruggave tickets. Teruggave van tickets is alleen mogelijk bij annulering minimaal 48 uur voor aanvang van de voorstelling via ticket@nesterle.nl. Je ontvangt dan een voucher ter waarde van de ticketprijs - minus administratiekosten van € 1,50 per ticket. In je voucher staat een unieke code vermeld, welke je bij een volgende online bestelling kunt inwisselen.
Ticket geannuleerde voorstelling of concert. We zoeken te allen tijde naar een nieuwe datum. Gaat een voorstelling definitief niet door of ben je verhinderd op de nieuwe datum dan ontvang je een digitaal tegoed ter waarde van het totaalbedrag.
Diner+theaterarrangement. Waarom haasten terwijl je rustig, gezellig en lekker bourgondisch kunt tafelen voorafgaand aan je theaterbezoek. Voor € 27,50 (exclusief drank) serveert Eetcafé ’t Pumpke een 3-gangen theatermenu. Zo maak je van je theaterbezoek een complete avond uit. Het theaterdiner reserveer je na het kiezen van je zitplaatsen. Maar, het aantal plaatsen is beperkt; dus reserveer op tijd als je verzekerd wilt zijn van een tafel. Je wordt uiterlijk om 17.30 uur verwacht bij het tegenover gelegen Eetcafé ’t Pumpke.
NIEUW!! SAMEN UIT – voor de alleengaande theaterliefhebber. Je bent dol op theater, maar er is niemand met wie je jouw passie kunt delen. Dan zou je niet thuis hoeven blijven omdat je even geen gezelschap hebt om mee te gaan. Speciaal voor alleengaande theaterliefhebbers is er nu ‘Samen uit in Nesterlé’.
Bij onze voorstellingen vindt je in de foyer de Samen-uit tafel. Deze tafel is speciaal voor mensen die even niemand hebben om mee naar het theater te gaan, of die gewoon graag een praatje maken over de voorstelling. Het is niet nodig je van tevoren aan te melden om gebruik te maken van de samen-uit tafel, je kunt gewoon aanschuiven.
(IN) ONS THEATER:
Parkeren. Achter het theater vindt u voldoende, gratis parkeergelegenheid.
Ontvangst bij Nesterlé. De kassa is bij avondvoorstellingen geopend 45 minuten voor de voorstelling. Wij controleren je kaartjes bij de ingang van Nesterlé (op je telefoon) en vragen vriendelijk om deze gereed te houden (printen is niet noodzakelijk).
Jassen. Het dragen/meenemen van jassen in de zaal tijdens voorstellingen is niet toegestaan. Jassen dienen daarom opgehangen te worden bij de garderobe.
Garderobe. Bij entree vind je de gratis, onbewaakte garderobe. Let op! Nesterlé is niet verantwoordelijk voor je eigendommen.
Horeca. Drankjes kunnen besteld worden aan de bar. Bij een uitgeschoven tribune mogen er GEEN DRANKJES meegenomen worden in de zaal. Voor of na de voorstelling en in de pauze ben je van harte welkom in onze foyer.
Consumptiebonnen: Om de doorloop bij de bar te bevorderen, worden drankjes afgerekend met consumptiebonnen. Verkrijgbaar op een speciaal ingericht verkooppunt in onze foyer.
Slechthorend? Nesterlé heeft speciale apparatuur voorhanden, zodat je toch optimaal kunt genieten van de
voorstelling. Bestel deze vooraf via ticket@nesterle.nl en vermeld daarbij of je gebruik maakt
van een gehoorapparaat. Wij zorgen ervoor dat de juiste apparatuur voor je klaar ligt bij
aanvang van de voorstelling
Fotograferen. Het is niet toegestaan om tijdens de voorstelling een flitser te gebruiken en door de zaal te lopen.
Privacy Verklaring. Tijdens voorstellingen worden foto's gemaakt. Bezwaar hiertegen kan je vooraf kenbaar maken bij de dienstdoende beheerder op desbetreffende dag. Raadpleeg onze verklaring onderaan onze site.