Cultureel Centrum Nesterlé

Terug

Deze tribute band brengt Cohen weer tot leven met hun volle, rijke sound en de intieme en ontroerende sfeer!

Cindy over de voorstelling 'Tonight will be fine'' van Leonard Tribute band op 10 januari jl. 

Afgelopen zaterdag naar het optreden geweest van de Leonard Cohen Tribute Band.
Iets waar ik zelf weer niet voor gekozen zou hebben, maar absoluut geen spijt van heb dat ik ben gegaan.

Ik wist dat ik mijn buurvrouw hier heel blij mee zou maken, dus gezellig samen gegaan en zoals zij zei: "oh super! Genoten!En dat was ook echt zo!

Deze muzikale band bestaande uit 9 bandleden vertalen het leven van Leonard Cohen in een geweldig muzikaal verhaal en laten je teruggaan naar zijn leven. Ook de wetenswaardigheden over zijn leven die verteld worden tussen de muziek door laten je begrijpen waar de mooie teksten van zijn muziek vandaan komen.

Ik kende maar drie nummers van Leonard Cohen, maar de andere nummers hebben mij ook echt geraakt en dat komt zeker ook echt door deze goede band. Zelfs als ik geen tekst hoorde, was ik onder de indruk van de instrumentale klanken!  Vooral ook de klanken van de viool! Prachtig!
Achter de band worden op een scherm tekeningen van een van de zangeressen getoond, dit versterkt nog eens extra het verhaal van Cohen.

Cohen heeft door dit optreden een oude en nieuwe fan! En de band twee nieuwe fans!
Deze tribute band brengt Cohen weer tot leven met hun volle, rijke sound en de intieme en ontroerende sfeer!
Dus iedereen die van muziek en goede bands houdt zeg ik ga naar deze tribute band en laat je meevoeren naar het leven van Leonard Cohen!"